Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In varius eros eget sapien consectetur ultrices. Ut quis dapibus libero.

باشگاه مشتریان یکی از ابزارهای مهم در جذب و نگهداری مشتریان است که بسیاری از کسبوکارها از آن بهره میبرند.

دستیابی به وفاداری برند، چالشی کلیدی برای شرکتهایی است که در جستجوی رشد در بازار رقابتی هستند. بااینحال نمیتوان از یک رویکرد ثابت و مشخص برای همه شرکتها و برندها استفاده کرد. از رو مهم است که از تقسیم بندی وفاداری مشتری استفاده کنید.

با توجه به آنچه در ابتدای مطلب گفتیم، برخی از متخصصان بازاریابی وفاداری را تکرار خرید محصولات یا خدمات خاص طی یک زمان مشخص میدانند.